jump to navigation

Cum sa mananci cu moderatie? January 1, 2010

Posted by admin in Mancare.
Tags:
trackback
  1. Beti un pahar de apa de la gheata imediat ce va asezati la masa, sau mancati un bol de supa inainte de antreuri.
  2. Inainte de masa mancati un mar, legume crude sau salate cu sosuri usoare. In felul acesta apetitul va va scadea, dar va va creste aportul de fibre.
  3. Mentineti zaharul din sange (si apetitul dvs) sub control nelasand sa treaca mai mult de 5 ore fara sa mancati nimic.
  4. Mancati mai multe mese pe zi, in portii mici, in loc de mai putine si cu portii mai mari.
  5. Mancati o gustare care sa contina proteine si carbohidrati cu 1-2 ore inainte de masa. De exemplu, mancati branza degresata cu biscuiti sarati sau cereale cu iaurt degresat.
  6. Evitati mancatul excesiv din cauza emotiilor ducandu-va la un terapeut sau vorbind cu un prieten. Chiar si un jurnal va poate fi folositor.
  7. Faceti sport! Atunci cand sintiti ca va este pofta de ceva, faceti sport. Este o modalitate grozava de a va simti mai bine si sa nu va mai ganditi la mancare.
  8. Atunci cand mancati in oras. Rugati chelnerul sa va puna la pachet jumatate din portC

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: